Tuesday, September 19, 2017

Содномдоржын Норов

за одооноос эхлээд би миний амьдралд байсан байгаа байхгүй болсон ч сайхан дурсамж үлдээсэн гэх мэт сайхан зүйлсийг хүмүүсийг сийлэн үлдээж байх болноо
энэ бүсгүйг Содномдоржын Норов гэнэ л дээ миний сайн найзуудын нэг би их бахархаж үлгэрлэж явдаг юм хүнд чин сэтгэлээсээ хандах ямар байдагыг би найзаасаа их хардын ямар сайхан гээ.Ийм хүүхэнтэй насыг барж эцэст нь хамгээ ярьж хуучлаад суух эмэгчүүл болоход харамсах юун гол нь энэ хүн цаанаасаа л нэг дулаан зүгээр хажууд нь суугаад хэнд ч ярьж чадку нууцаа хуваалцаад цаанаасаа л үг ундраад  яриал суучихдаг их сайн сүлжээ орж ойлголцдог талархмаар хүн билээ
хэт сайхан сэтгэл нь гэхдээ бөөрөнхий гэж их шүүлжлүүлдийн төгс сайхан хүн гэж юу байхав
хүмүүжилтэй ёс суртахуунтай гэж яануу хүн муулж хов зөөнө гэж байхгүй дээ
бодхоор л хайр хүрдэг үнэхээр сайн хүндээ найз минь
ийм сайхан найзууд амьдралд утга их нэмдэгдээ
том биендээ багтсан том зүрхтэй бүгдийг хайрлаж өгдөг миний сайхан найз :р

No comments:

Post a Comment